sobota, 19 września 2015

Prolog

Był wczesny ranek. Szczupła ciemnowłosa dziewczyna obudziła się w swoim pokoju w Norze. Popatrzyła na zegar. Czwarta nad ranem. Wstała i naprędce się ubrała w krótkie białe spodenki i słotką różową bluzkę z wieżą Eiffla. Podbegła do okna. Ptaki zaczeły śpiewać swoje poranne koncerty. Słoeczko już wstawało zza ciemnej nocy. Przeleciała ostatnia spadająca gwiazda. "Chcę, by stało się coś niezwykłego" pomyślała.
I nagle usłyszała wybuch. Ona, Hermiona Greanger postanowiła sprawdzić, co się dzieje.
                                                     *-*-*
W tym samym czasie...
W dużym pomieszczeniu stał rozpaczający mężczyzna. Nagle... zaczął się palić. Po chwili plomienie zniknęły, a stał tam już ktoś inny.
- Nogi! Wciąż mam nogi! (całuje jedną z nich) Dobrze. Ramiona, dłonie. Och, palce, mnóstwo palców! Uszy? Tak. Oczy, dwoje. Nos… bywał gorszy. Broda, o kurcze. Włosy… (sprawdza długość włosów) Jestem dziewczyną! (sprawdza jabłko Adama) Nie! Nie! Nie jestem dziewczyną?! (wyciąga kosmyk jego włosów przed oczy i spogląda) I wciąż nie jestem rudy! I coś jeszcze, coś ważnego… Ja, ja… (puka się po głowie) Ja się rozbijam! Ha-ha! Geronimo!

                                                      *_*_*
Hermiona naszybciej ze wszystkich domowników wybiegła z domu. Nie mineło pięć minut, a już była przy miejscu wybuchu. Stanęła dęba. Była to mała butka policyjna z 20 wieku. Do tego, wyobraźcie sobie minę Hermiony, gdy wyszedł z niej mężczyzna.
-Dzień dobry, nazywam się Doktor.

---'---'---'---'---'---'---'---'---'---'---'---'---'---'---'---'---'---
I co? Podoba się? Pamiętaj:
Czytasz? Komentujesz!
Abigail

4 komentarze:

  1. Myślę, że zapowiada się całkiem ciekawa historia :) Jestem ciekawa ciągu dalszego.
    Pozdrawiam,
    Andrea

    OdpowiedzUsuń
  2. o Matko!! takiego połączenia jeszcze nie widziałam. ale Doktora uwielbiam;) wiec ciekawa jestem jak chcesz poprowadzic tą historie i jak pogodzić te dwa różne światy;)

    www.swiatlocienn.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. o Matko!! takiego połączenia jeszcze nie widziałam. ale Doktora uwielbiam;) wiec ciekawa jestem jak chcesz poprowadzic tą historie i jak pogodzić te dwa różne światy;)

    www.swiatlocienn.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

  4. Witam!
    Chciałabym zaprosić Cię na nowego bloga graficznego Lilo Design .Strona dopiero się rozwija, ale systematycznie będą pojawiać się nowe prace. Można również zamówić coś dla siebie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń